Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under augusti 2008

Av Karolina - 20 augusti 2008 12:08

När vi åkte hem från Norge så hittade jag några helt underbara blommor att fota. Liam och jag hittade även en gräshoppa dagen innan som vi blev helt fascinerade av. Kroppen på den var säkert 4-5 cm.



Av Karolina - 17 augusti 2008 22:22

Ibland gör man så många val här i livet som blir så fel. Man lurar sig själv att tro att allt kommer att ordna sig, men i själva verket skjuter man bara problemen framför sig. Till den dagen då verkligheten kommer ifatt en.


Eller när man tror så gott om andra människor? Man verkligen tror att man kan lita på en person, som sedan vänder en ryggen när man behöver den som mest?

Man blir lurad av personer man aldrig trodde skulle kunna skada en?



Är det någon som känner igen sig?

Av Karolina - 15 augusti 2008 08:39

Vi var en stund på golfbanan igår och Liam fick spela lite golf....

Av Karolina - 14 augusti 2008 14:13

Jag är helt kär i Westlife. Det finns inget annat band som gör bättre covers på bra låtar. Ta bara denna där dom sjunger Bonnie Tylers, Total Eclipse Oh The Heart.


Underbara!

Av Karolina - 13 augusti 2008 17:51

Nu har jag äntligen förstått mig på hur man ska lägga in filmer på youtube och länka hit :)


Håll till godo...hihi

Av Karolina - 13 augusti 2008 17:23

Jag älskar ju att fota naturbilder, framförallt blommor. Tänkte lägga ut några idag och visa er.

Av Karolina - 12 augusti 2008 16:10

Nu väntar vi bara på att Tomas ska komma hem snart. Han skulle varit hemma för en stund sedan, men han sitter väl där och drömmer sig bort i sin gräsklipparvärld på sin "Cpbil" :)

Ja, den där Tomas, vad ska det bli av honom? :P


Kolla på bilden, så söt han är? Han är Kungen av "Cpbilar" :)




Av Karolina - 12 augusti 2008 14:53

Jag tycker att Pattys Blogg verkar så bra, så jag har bestämt mig för att testa här jag med.


Jag kommer försöka uppdatera här så ofta jag kan, men troligen kommer jag uppdatera min Bilddagbok oftare.


Lägg nu in min Blogg, samt min Bilddagbok på era Favoriter :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards