Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Karolina - 6 november 2008 13:28

Det är något speciellt med den där Patty, alltså. Hon har en inverkan på en som inte många har. Man kan sitta här framför datorn och vara hur nedstämd som helst med en Coca Cola, gräddfil och en påse grillchips, (Ja, från Estrella då.) men ändå lyfter man på smilbanden när det plingar till på msn och man ser henne logga in.

Vi lärde känna varandra när vi väntade vår Augusti 2004 barn. Hon sin Emil och jag min Melvin.


Patty är som en kvinnlig Tomas...dom bara finns där och man behöver aldrig känna sig ledsen och ensam. Hon har alltid något nytt att visa, nya länkar och nya saker på gång.

Drömmen vore nog att bo i ett kollektiv tillsammans, Jag, Patty, Tomas och alla våra barn...hihi.


Patty....jag ville mest säga att jag är här, om det är något.


PS. Ni kan höra hennes röst i 3 reklamen, där säger hon.... "Men Guuud, vilken fin mobil" eller som dom säger i Norrköping, "Meeeen Geeuuuud, vicken fiiiiijn mobeeeejl".

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards