Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Sockervadd På Burk

Av Karolina - 13 april 2009 15:15

Häromdagen när jag var på Överskottsbolaget så såg jag att man kunde köpa sockervadd på burk. Jag har sett det förrut, men just denna såg så god och inbjudande ut. Så jag köpte 2 burkar. En med blått sockervadd i och en med gult i. Vad jag glömde bort va att se om alla var naturella i smakerna så när jag kom hem, förstod jag att jag hade fått blåbär och banan smaker.


Blåbären funkade, den var riktigt god, men det är egentligen sjukt hur mycket färgämne vi stoppar i oss. Våra munnar och kinder var helt blåa efteråt.


Bananen smakade hemskt. Det var fruktansvärt äckligt att äta något som har enorma mängder falsk banansmak i sig. Det växte i munnen och jag kom på att jag faktiskt aldrig tyckt om något med banansmak. Men frukten banan, gillar jag.


Nåja, jag lägger ut lite bilder på Sockervaddskalaset.

 
 
Ingen bild

Maja

15 april 2009 11:58

Jag tycker det är så häfigt att Melvin har knallblå ögon och Liam jättebruna!

 
patricia

patricia

16 april 2009 17:49

HAHA det var ju dessa burkar jag åt när jag var gravid med Emil!
var ju beroende typ.

Det är inte bara mun och så som blir blått, även bajset! hahah
kram

http://pussochkram.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 13 december 2011 06:32

Jag måste verkligen ha gjort något fint i livet som har välsignats med dessa underbara pojkar i mitt liv? Tänk att få vakna upp varje morgon och veta att hela ens liv ligger och sover i rummen bredvid?   För att dela med mig av vad jag vaknar til...

Av Karolina - 12 januari 2011 00:09


  How wonderful life is, while you're in the world.        ...

Av Karolina - 11 januari 2011 01:37


Hej!   Det var ett tag sedan jag skrev sist. Det har hunnit vara julafton och nyår. Allt gick bra förutom en lättare ångestattack på julafton. Jag fick nog en dag i mellandagarna på alla dessa fruktansvärda panikångestattacker så jag säkte hjäl...

Av Karolina - 23 december 2010 22:03

Julen har alltid varit en glädjetid för mig. Jag älskade Julen förr och det var min absolut bästa högtid på året. De senaste åren har jag dock fått ångest över Julen. Det är något som gör mig ledsen. Det är något som mitt hjärta sörjer.   Jag har...

Av Karolina - 13 december 2010 01:28


Jag måste finnas, jag måste. De lever sitt liv genom mig...      ...

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards