Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Karolina - 14 november 2009 20:32

Tänkte bara lägga ut lite nya bilder på Vilde. Dom är inte tagna idag dock, men han är lika söt ändå...hihi.




 

Av Karolina - 14 november 2009 03:15

Jaha, då har dagen kommit nu då. Mammas bebis är inget spädbarn mer. Han är inte en bebis längre?? Vilde fyller 1 år idag. För ett år sedan vaknade jag klockan 7.30 och behövde gå på toa. Precis när jag reste mig upp ur sängen så knäppte det till och jag trodde att jag kissade på mig. Men när det fortsatte att sippra även inne på toa så förstod jag att det var vattnet som gått. Mina andra två förlossningar har startat med värkar så detta var jag inte van vid.


Jag ringde Tomas som jobbade i Norge då och sa att, "Jag tror att vattnet gick nyss, så du får vara beredd idag." Tomas åkte till jobbet, men jag ringde redan när han var på väg dit och sa att värkarna hade börjat. Så han åkte bara dit och berättade att han inte kom idag för han skulle till Sverige. Under tiden ringde jag till min exman, Fredrik, mina stora pojkars pappa. Det var redan bestämt att han skulle följa med ifall inte Tomas var här just då.


Tomas kämpade med en lång resa.Glad Först tåg till Gardemoen i 2 timmar, sen en dyr flygbiljett till Köpenhamn, vidare därifrån med Öresundståget till Malmö och sist ett byte i Malmö till Pågatåg mot Ystad.


Tomas plan lyfte vid 14.00 tiden och Vilde är född klockan 13.52 När han föddes satt Tomas på planet och skulle precis starta med avstängd mobil och allt. Så när han en timme senare landade i Köpenhamn och satte igång mobilen fick han direkt ett mms som såg ut så här:


Hej Pappa :)







Grattis vår Älskade, Älskade lille ettåring. Vi älskar dig så otroligt mycket.

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards