Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg under november 2009

Av Karolina - 7 november 2009 19:56

Nästa sommar har vi bestämt oss för att hyra en husbil i en vecka och köra runt i Sverige. Vi ska både titta på Slott och leka på nöjesparker. För barnens (och min) del blir det Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby, Kolmården, Gröna Lund, Skara Sommarland, High Chaparral m.m

Vad Tomas och Fredrik vill göra och titta på får dom bestämma. Tomas gillar gamla slott, fästningar och liknande.


Just det ja, det ska även bli en fiskeresa. Liam har vill så gärna lära sig fiska. Han älskar att fiska krabbor och nu vill han fiska riktig fisk. Men allt vi fiskar upp, släpps ner igen. Det är han noga med.


Här kan ni se på ett ungefär hur vår resa kommer att bli. Vi kommer börja åka mot Öland, där vi ska se på kulturen och bo på en fin camping en natt. Sen tar vi västkusten hem. Så ni något sådär förstår hur vi kommer att åka.


     





Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards