Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Vem Fan Är Den Där Kissie?

Av Karolina - 13 december 2009 16:33

Jag surfade av en slump in på Kissies blogg igår. Har aldrig besökt den innan och kommer nog aldrig mer att göra det heller. Alltså vad är det för en tonårsf*tta? Hon har verkligen inte mycket till hjärna den stackars flickan.


Vad jag förstått så är hon en 18 årig Stockholmstjej som heter Alexandra Nilsson. Och som alla andra omogna flickbloggare så skämmer hon ut sig själv i sin blogg och tror att hon är 25 år. Hon är ofta ute på Café Opera och liknande i Stockholm med sin gaykompis Amir. För visst måste alla "coola" tjejer ha en bögkompis med?


Det som gjorde mig så chockad över hennes blogg var alla bilder på henne. Hon ser inte normal ut. Hennes näsa och kinder är helt svarta och det kan liknas som vid ett kallbrandsutbrott. Dessutom ser hennes näsa helt deformerad ut. Försöker hon bli vår nästa Michael Jackson?


    


Den översta bilden är lånad hos, www.finest.se och den understa är från Kissies blogg, www.kissies.se


 
 
Ingen bild

Hanna

15 december 2009 13:59

Har hört att hon gjort massa skönhetsoperationer!!! Förstorat läpparna bl.a

 
Lina

Lina

16 december 2009 01:14

Ja, Kissies blogg läser man inte om man slipper. Fattar inte hur man ens orkar läsa ett halv inlägg, herregud!

http://pupplina.blogg.se

 
Ingen bild

Lene

18 december 2009 10:44

Men guud snacka om överdos av puder ??

 
Karolina

Karolina

19 december 2009 23:12

Lene, Det måste vara svart puder hon använder över näsn va...hihi.

http://karolina82.bloggplatsen.se

 
Li

Li

11 januari 2010 10:42

Hejsan Karolina! Jag hamnade här sedan jag sett att du skrivit in din bloggadress på Facebook. Så bra kommentar om Kissie. Du ska vara glad över att du missat henne under så lång tid. Vi andra har tvingats se henne i diverse program på tv, i morgonsoffor etc. Lycka till med bröllopet, jag kommer att följa din blogg med spänning =) Kram Li

http://li-amadeus.blogspot.com

 
Ingen bild

bella

23 juni 2011 21:11

stör mig så på henne..fake hela hon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 13 december 2011 06:32

Jag måste verkligen ha gjort något fint i livet som har välsignats med dessa underbara pojkar i mitt liv? Tänk att få vakna upp varje morgon och veta att hela ens liv ligger och sover i rummen bredvid?   För att dela med mig av vad jag vaknar til...

Av Karolina - 12 januari 2011 00:09


  How wonderful life is, while you're in the world.        ...

Av Karolina - 11 januari 2011 01:37


Hej!   Det var ett tag sedan jag skrev sist. Det har hunnit vara julafton och nyår. Allt gick bra förutom en lättare ångestattack på julafton. Jag fick nog en dag i mellandagarna på alla dessa fruktansvärda panikångestattacker så jag säkte hjäl...

Av Karolina - 23 december 2010 22:03

Julen har alltid varit en glädjetid för mig. Jag älskade Julen förr och det var min absolut bästa högtid på året. De senaste åren har jag dock fått ångest över Julen. Det är något som gör mig ledsen. Det är något som mitt hjärta sörjer.   Jag har...

Av Karolina - 13 december 2010 01:28


Jag måste finnas, jag måste. De lever sitt liv genom mig...      ...

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards