Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Karolina - 19 december 2009 23:07

Vad kul att så många vill vara med i tävlingen här inne.    Kunde aldrig tänka mig att det skulle vara 20 st redan. Jätteroligt!



Av Karolina - 19 december 2009 22:48

Jag har haft så fullt att göra den senaste veckan att jag inte hunnit med att uppdatera här inne. Under veckan nu som gått har alla tre pojkarna varit sjuka. Först hade Liam hög feber och förkylning, dagen efter det fick Melvin det och dagen efter honom blev Vilde sjuk. När man sen trodde att det var över så blir Melvin sjuk idag igen med ännu högre feber. Han har sovit i stort sett hela dagen. Min älskade lille pojke. Just nu ligger han och spelar Nintendo DS i sängen och tittar på Transformers 2. Tomas har bakat en sockerkaka som jag ska försöka tvinga i Melvin. Han har bara ätit en halv Piggelinglass idag.



Förresten, kan ni gissa vilket som är Vildes favoritprogram?


  




     

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards