Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Karolina - 7 maj 2010 18:33

Ja, nu var det Valborgsmässoafton för 1 vecka sedan idag, men jag har inte hunnit lägga ut bilderna ännu.   


Vi hade iallafall Elli aka Bulan på besök och med henne åt vi hamburgare och tacochips...hihi.


Efter maten åkte vi iväg för att se på brasan på Trelleborgen. Det var kallt, men jättefint där. Helt klart över förväntningarna.


Elli slängde in handduken redan efter brasan, så vi körde hem henne och sen åkte vi hem och åt chips och godis.



Här kommer lite bilder från vår Valborgsmässoafton:


Killen med bar överkropp hade en eldshow och tog av sig lite kläder. Jag satt mest och hoppades på att han skulle klä av sig allt, men sen kom jag på att det var en barnshow så mer fick man inte, tyvärr.

     

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

    

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Skapa flashcards