Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Karolina - 27 maj 2010 17:41

Tråkiga människor är fanimej tragiska. Jag har lagt kraft (Läs ONÖDIG kraft) på att få ihop folk att spela brännboll i helgen. Sen efteråt hade jag tänkt att vi kunde grilla och umgås. Jättefå har svarat. Vissa kan inte och det är såklart helt okej. Men sen finns det korkade personer som inte svarat på mina inlägg på Facebook. Öööhhh, jag ser att ni är online och jag vet att ni har sett mina inlägg på er sida. För ni har uppdaterat er status efter det. Jag vet att ni sitter där och "låtasas som inget". Men vet ni, jag skiter i detta nu. Jag och mina barn ska hyra en båt och ro ut och fiska istället.


Den ena är inte bättre än den andra och alla är egentligen samma skit och pack.



  

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards