Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Jag Blir Så Jäkla Trött

Av Karolina - 21 augusti 2010 19:07

Jag blir så jäkla trött, på mig själv alltså! Jag har en förmåga att vara såååå rolig inför folk. Jag är väldigt social, humoristisk, pratglad och porrig inför andra människor och framförallt för män. Äldre män!

Jag tänder bara på äldre män, uteslutande. Min sambo är 11 år äldre än mig och jag kan inte se mitt liv tillsammans med en yngre man än mig själv. Jag kan inte se mitt liv tillsammans med nån annan än min älskling ändå, men ni förstår vad jag menar.


Detta är ett sånt stort problem för mig. Jag får för mig att folk tröttnar på mig, för att jag är så impulsiv och pratar hela tiden!? Jag har försökt hela livet att lugna ner mig, andas, ta det lugnt och låta andra få en syl i vädret. Det funkar, i 3 minuter ungefär, sen är jag igång igen.


Var sitter problemet? Är det i barndomen? Avsaknad av något i barndomen? Någonstans måste något ha gått fel, väldigt fel.


Dessutom verkar folk tro, att jag inte har känslor? Att jag är någon form av robot?

I och med att jag är som jag är. Men bakom det här roliga, pratiga och porriga skalet finns en människa med känslor. En riktig människa, som alla ni andra.


  




 
 
Li

Li

21 augusti 2010 21:26

Alla blir vi trötta på oss själva ibland. Klart att du har känslor som alla andra, det tvekar jag inte en sekund på. Dessutom, om du inte vore dig själv, vem skulle du då vara? Fortsätt att vara pratig, social och rolig, det är ju du =) Ha en fin helg =) Kram Li

http://li-amadeus.blogspot.com

 
Ingen bild

Mommi( Sambon)

21 augusti 2010 21:37

Gumman, väldigt modigt skrivet. Väldigt öppet skrivet. Som sagt det är lätt att många missförstår dig. Män speciellt är inte vana vid en tjej som skojar på det viset och tror att man kan säga vad som helst eller att det är fritt fram. Jag älskar dig som du är,för att du är underbar...

 
Ingen bild

Sofi

29 augusti 2010 21:42

Karro!!!
vi är rätt lika till sättet pratglada. lite crazy men de bjuder jag på så länge man har kul o även omgivningen runt om en.... det är inget fel på dej alls. men man har lätt o hitta fel på sig själva och det gör jag med.... Sociala är vii.... hoppas vi förbli vänner..... måste bestämma vår filmkväll med ingalls familjen ;).... love you as a friend...

 
Ingen bild

Nathalie

20 september 2010 15:22

Karro,du ska aldrig tro att folk tröttnar på dig...det skulle vara för att dom är avis möjligtvis..varje gång jag träffar dig skrattar jag så mycket att jag har träningsvärk i magen i 2 dagar efteråt..du är min stora idol och även om folk missuppfattar dig nån gång så ta det inte personligt för det gör man med många varje dag...keep up the good work!!!kram kusinen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 13 december 2011 06:32

Jag måste verkligen ha gjort något fint i livet som har välsignats med dessa underbara pojkar i mitt liv? Tänk att få vakna upp varje morgon och veta att hela ens liv ligger och sover i rummen bredvid?   För att dela med mig av vad jag vaknar til...

Av Karolina - 12 januari 2011 00:09


  How wonderful life is, while you're in the world.        ...

Av Karolina - 11 januari 2011 01:37


Hej!   Det var ett tag sedan jag skrev sist. Det har hunnit vara julafton och nyår. Allt gick bra förutom en lättare ångestattack på julafton. Jag fick nog en dag i mellandagarna på alla dessa fruktansvärda panikångestattacker så jag säkte hjäl...

Av Karolina - 23 december 2010 22:03

Julen har alltid varit en glädjetid för mig. Jag älskade Julen förr och det var min absolut bästa högtid på året. De senaste åren har jag dock fått ångest över Julen. Det är något som gör mig ledsen. Det är något som mitt hjärta sörjer.   Jag har...

Av Karolina - 13 december 2010 01:28


Jag måste finnas, jag måste. De lever sitt liv genom mig...      ...

Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards