Mamma Med Tvångssyndrom, Tourettes Syndrom, Ångest....

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Karolina - 20 september 2010 00:46

Jag vill gå ut med en offentlig ursäkt till Fredrik, för inlägget om honom i min blogg häromdagen. Även om allt var sant så känns det fel i efterhand att ha lagt ut det så här. Vissa saker var dummare än andra, men i besvikelsens hetta gör man dumma saker.


Fredrik

Jag är ledsen på dig.

Jag är arg på dig.

Jag är bevsiken på dig.

Och jag kommer nog aldrig mer att lita på dig.

Men jag hatar dig inte.


Förlåt för att jag skrev ut allt på Bloggen.


Och angående hur barnen kommit till så skulle vi ändå berättat det nån gång, men kanske inte så här? Har ni några frågor om det så fråga.


Presentation


En tjej som kämpar varje sekund av ångest, oro och tvångssyndrom. Samtidigt som jag måste klara av att vara en mamma åt mina söner.

Följ Min Blogg

bloglovin bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Länkar

Räknare

Vädret Trelleborg

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards